2016. augusztus 23.

ONLINE FENÉK EDZÉS


Az örök téma!

Néhány hírességen kívül, aligha túl sok nő elégedett ezzel a területtel :D
Ráadásul kőkemény munka a formálása.

Aki pedig semmit nem mozog, annak sajnálattal írom, hogy a farizom úgymond löttyedésre (renyhülésre) hajlamos izom...tehát torna hiányában megereszkedik.

A jó hír, azonban, hogy szuperül reagál az edzésre. Vagyis a kitartó és folyamatos edzésre. A heti egy lötyögős kocogástól azért nem kell csodákat várni  :/

Ebben az edzéstervben azonban jó kis tornagyakorlatokat szedtem össze, amellyel "megmutathatod" a farizmaidnak, hogy hol a helyük.

Azonban nem kizárólagosan fenék edzésről szól a videó, mert egy izomcsoportot 5-6 fajta tornagyakorlattal zsibbasztani túl sok körben nem lehetséges, így beiktattam törzs és has gyakorlatokat is, amelyek a szép alak alappillérei.


2-3 körben ismételd a gyakorlatokat!!

Zenét itt találsz hozzá!




Mozgolódós Napokat!


Bejegyzések, amelyek még érdekelhetnek:

2016. augusztus 4.

ONLINE NYÚJTÁS TIPP



Neked is fáj időnként a derekad?
vállad?
hátad?
vagy
púpos a tartásod?

Akkor ezt a tornagyakorlatot Neked ajánlom!
Minden egyes hátizmot szuperül meg lehet vele dolgoztatni.


Garantáltan helyére kerül minden a hátadon, nyújtja a nyújtandót és erősíti az erősítendőt.
Rendszeres gyakorlással hercegnői lesz a tartásod.

Tartsd vagyis "dolgozz" benne kb.: 30mp - 1 percig.
Utána cserélj ujjfűzést és ismételd oldalanként 3x!




További nyújtó hatású tornákat találsz a blogon.

Mozgolódós Napokat!



Bejegyzések, amelyek még érdekelhetnek:

2016. július 29.

KOVÁSZOS UBORKA HÁZILAG



Idén sikerült egy kiskertet létrehoznunk, amolyan konyhakert félét.
Kezdő vagyok a témában. Fogalmam sincs, hogy mit mi mellé, köré kellene ültetni, mint ahogy azt sem tudom, hogy a beültetendő föld savas vagy inkább lúgos (kicsit utánaolvastam a témának, innen tudom, hogy van ilyen)


...elvetettem néhány magot a vizsgaidőszakban és gondoltam lesz, ami lesz....

 A palánta amelyik életben akar maradni életben marad, amelyik nem az...ám legyen!

És láss csodát!!

Olyan zöld kis kertem kerekedett a nyár közepére, hogy nem győzünk csodálkozni!
...az, hogy Áronnal minden nap "leszüretelünk" valami kis termést az pedig fantasztikus érzés!!

Így történt, hogy az uborka az idei évünk egyik főszereplője lett, mert annyira élvezi a helyét, hogy külön uborkás ételeket kell kitalálnom miatta.

Hétvégén a Művészetek Völgyében jártunk, ahol az egyik vendéglátóegység kapualjában a napon sorakoztak a befőttes üvegek, benne a kovászolódó uborkával.


Peti 2 koccintás között észrevette, hogy bámulom az üvegeket és odabökte, hogy:
-Én szeretem ám!...


Több se kellett, másnap Áronnal közöltem, hogy SZÜRET!!

Összes is szedtünk egy közepes dunsztos üvegnyi uborkát!
Most épp érlelődik a spájzban!
Alig várom a végeredményt!


Szigorúan nagyi recept alapján:
Itt olvashatjátok képekkel a recept elkészítésének folyamatát lépésről - lépésre:




1. kép: A hozzávalók:tiszta dunsztos üveg, uborkák, krumpli, só, bors, köménymag és Én egy rozmaring szálat is használok.

2.kép: Levágom az uborkák végeit

3.kép: 4 részre vágom, úgy hogy az egyik vége egyben maradjon

4.kép: Feltöltöm az üveget: fűszer -> uborka -> fűszer -> uborka

5.kép: Felöntöm forró vízzel + lefedem a tetejét -> irány a nap vagy a spájz


Jótékony hatások:


- kalóriaszegény
- segíti az emésztést
- magas magnézium tartalom
- C - vitamin tartalom
- A - vitamin tartalom
- magas B12 - vitamin tartalom
- állítólag hangulatjavító és agyserkentő hatású ;)


További fitt recepteket találsz a blogon!


Mozgolódós Napokat!

Blogbejegyzések, amelyek érdekelhetnek:



2016. július 12.

ONLINE EDZÉSTERV:


Az egyik legkritikusabb testrészünk a farizom.
 J.Lo - n kívül szinte mindenki tud valamilyen kritikát mondani ezzel a területtel kapcsolatban magáról!
...túl kicsi, túl nagy, túl lapos, nagyon lóg, kicsit löttyed, lehetne kerekebb stb.

A jó hír az, hogy tornával, jól formálható. 
Ez az edzésterv pedig plusz súllyal, még hatásosabbá teszi a dolgot.
Az edzéstervet saját testsúllyal is végrehajthatod, de felcsatolt súlyokkal gyorsabban reagál ;)

Videót is forgattam hozzá, hogy mozgás közben is lásd a gyakorlatot, az edzésterv képeit követő leírás pedig a precíz végrehajtásban segít. Mindig az "inkább kevesebbet precízen, mint többet rosszul!!" elv alapján tornázz.






Kezdő edzésterv: 1 kör
Középhaladó edzésterv: 2 kör
Haladó edzésterv: 3 kör

Egyes körök után 1 perc pihenő!


Emelés oldalt: 

Testsúly a bal lábon, kezek csípőre tartásban. Hátad egyenes. Jobb láb emelése oldalra, enyhén hajlított térdekkel. A talp végig a levegőben. A tornagyakorlat alatt végig tartsd megfeszítve a hasizmokat. 

Emelés keresztbe:

Testsúly ismét a bal lábon, kezek csípőre tartásban. Pipál a lábfej. Elindítod a lábemelést balra és viszed a térdet egészen magasra. Az ismétlések során a lábat próbáld végig a levegőben tartani. A tornagyakorlat alatt a törzs izmait folyamatosan tartsd megfeszítve.

Kitörés térdhúzás:

Lábak egymás mellett. Jobb lábbal hátra lépsz kitörésbe, majd innen húzod a térded előre. 8 ismétlés folyamatosan és utána csere.

Ellentétes lábfej & tenyér érintés:

Helyezkedj el pókjárás helyzetben. A törzs izmainak megfeszítésével, emeld a lábad, majd az ellentétes karodat hozd magasra. Középen találkozzon a lábfej és a tenyér.

Saroktolás alkartámaszban:

Térdelő és alkartámaszban helyezkedj el. Emeld a jobb lábadat, úgy hogy a comb és a vádli közel 90'-os szöget zárjon be. Sarokból tolj fölfelé. Térdet ne engedd a csípő magassága alá, csak attól fölfelé dolgozz.

Lábemelés alkartámaszban:

Helyezkedj el oldaltfekvésben. Támasz az alkaron. Alul lévő láb enyhén hajlítva. Felül lévő láb emel. A tornagyakorlat során a munkát végző láb végig a levegőben van.


Mozgolódós Napokat!

További edzésterveket találsz a blogon.

Edzéstervvel kapcsolatos további hasznos információkat itt kaphatsz!


Blogbejegyzések, amik érdekelhetnek:

2016. július 7.

EGY IGAZÁN FITT RECEPT REGGELIRE




Te szoktál reggelizni?

Azt gondolom a válaszod Igen, hiszen aki figyel az egészségére és fontos számára, hogy a legjobb formáját hozza élete bármely szakaszában, az tudja, hogy a napi 5x - i étkezéssel tehetjük Magunkért a legtöbbet. Ennek első állomása pedig a reggeli.

A rohanás, a korai készülődés miatt azonban ez az étkezés gyakran elmarad. Nincs rá idő vagy, ha reggelizünk is, csak valamit összedobunk, ami a kezünk ügyébe akad. Vagy egyáltalán nem is kívánjuk az ételt ébredés után. Akkor ez a Te recepted, mert egy hihetetlenül könnyed és fitt ötletet írok le, amit idő és étvágy hiányában is elkészíthetsz.

...na, de 5 perc alatt fitt és finom reggeli? 

Fitt Reggeli Hozzávalók:
  • 2 fej paradicsom felkarikázva
  • olíva olaj
  • sajt felszelve, majd kockázva
  • szárított bazsalikom
  • néhány szelet kenyér

Fitt Reggeli Elkészítés:

Tedd be a kenyereket a kenyérpirítóba. Kezd el melegíteni a serpenyőt óvatosan, a benne lévő olíva olajjal. Csak langyos legyen....majd tedd bele a paradicsom szeleteket.
Közben jöhet a következő adag pirítós. 
Paradicsom fordítás és erre dobd rá a sajtot. Amikor a sajt kezd kissé olvadni, ki is emelheted. Ezt az adagot már tálalhatod is kevés sóval és bazsalikommal meghintve.





Tízóraira vagy esti nasinak is kiváló. Ez a recept az egyik leggyorsabb, amit valaha próbáltam
Fitness őrülteknek kötelez kipróbálni!!

Hasonló fitt recepteket találsz a blogon.


Mozgolódós Napokat!


...ha tetszett a bejegyzésem és szívesen értesülnél mindig a legfrissebbekről, akkor
megadhatod az adataidat ITT.


Kapcsolódó cikkek:


2016. július 6.

Combizom nyújtása helyesen


Időnként előfordul, hogy mozgás közben úgy érezzük nem bííírjuk tovább. Ekkor jönnek a gondolatok "persze mert Béna vagyok" "gyenge vagyok" "nincs is időm, a többiek bezzeg.." stb

Igen, kell lelki erő, hogy végigvigyél ez edzéstervet vagy besétálj egy fitness terembe, ez nem kétség, de nem csak ezen áll vagy bukik a dolog.

Akkor mi a teendő, hogy jobban bírjam a tornát?

Igazából semmi különleges, csak annyi, hogy ne feledkezz el a nyújtásról.
Ez nem csak az edzést követően, hanem attól függetlenül is ajánlott.
Érdemes beiktatni nyújtó napokat, amikor csak az izmok nyújtására koncentrálsz.

...ha jó alaposan lenyújtod időnként az izmaidat:

- akkor több ismétlésszámot fogsz tudni végrehajtani
- rugalmasabbak, ezáltal kevésbé sérülékenyek lesznek izmaid
- szép hosszú, szálkás izmokat alakíthatsz ki Magadon
- nyújtással az izmaid fellélegeznek, így új erőre kapnak

Ebben a blogbejegyzésben a combizom szabályos nyújtását mutatom be, mert a comb formálása, faragása a nők egyik örök témája. Szinte egyetlen edzéstervből vagy torna gyakorlatsorból sem hiányozhat.
Ezenkívül, rövidülésre hajlamos izom, ami azt jelenti, hogy ha életedben nem csináltál egyetlen combizom formáló fitness gyakorlatot sem, akkor is rövidül, így sérülékenyebb, valamint a rövidülés megbonthatja a csípő egészséges felépítését, így megváltoztathatja annak mozgását, ami kihat akár a gerincre is, mely csípő, hát vagy deréktáji fájdalomban jelentkezik.

Kisebb, csípő vagy deréktáji zsibbadások elmulasztására tehát megoldást jelenthet, a jól és megfelelő ideig (minimum: 3 x 25 mp) nyújtott combizom.


Még több hasznos bejegyzést találsz a blogon.


Mozgolódós Napokat!


...ha tetszett a bejegyzésem és szívesen értesülnél mindig a legfrissebbekről, akkor
megadhatod az adataidat ITT.

Kapcsolódó cikkek: