GYAKORLATOK DERÉKFÁJÁS ELLEN

vasárnap



A derékfájás elleni gyakorlatok lényege:

...hogy a derekunkat stabilizáló izmokat megerősítsük.

Kezdjük azzal a történetet, hogy 2 évig szoptattam. Ezt most nem büszkeségből írom, hanem azért mert volt részem bőven a szoptatás idején jelen lévő derékfájásban.
Mindenhol azt írják, hogy a szoptatás mennyire szükséges és csodálatos dolog...nahjaaa :D

...de kezdjük az elején

Nálam nem is jöhetett volna a derékfájás, hiszen Én edző vagyok, jó karban lévő hát + törzs és egyéb izmokkal, akinek egy kis lurkó néhány kilója kint vagy bent meg sem kottyan.

Mondjuk a várandósság 8.-9. hónapja környékén kicsit meginogtam az elméletemet illetően, de gondoltam mire kint lesz a baba már nem lehet gond.

Mit Nekem aerobic, hot-iron, spinning és köredzés, annyira fájt a derekam, hogy el sem akartam hinni, hogy ez az Én testem.

Ez idő tájt jött a blog indításának gondolata, mert a probléma kikerülhetetlen minden anyukánál és aki esetleg nem túl jártas a mozgás témában, az igen csak töri a kobakját. Mit? Hogyan? Aki szoptat az nem is mozoghat, mert ugye elmegy a tej :/    (Hozzáteszem ez nem igaz, de a téma egy egész bejegyzést érdemel)

Megoldás kellett!

Ki voltam merülve, egy tányér levest sem tudtam megenni egy ültő helyemben, nemhogy nekiállja tornázni, mert Áron csak engem akart! Energiám sem volt, hiszen alig aludtam.... egy hajmosást luxus, wellness hétvégének éltem meg! :D Nyilván, mint mindenki az első félévben!


Így rövid, hatékony, de nem túl erős gyakorlatokra volt szükségem....íme:





Nyomtatható verzió:

Jobb klikk a képre.
Kép mentés másként....
Tedd a kedvedre való mappába.

Zenéket ITT találsz a tornához!




Néhány fontos információ az edzésterv végrehajtásához:


1. Lapocka szorítás: oldalt jön le a könyök és utolsó mozdulatként összeszorítod a lapockákat.
2. Egylábas emelés: kapaszkodj a kezeddel J láb: 15 ismétlés, majd B láb 
3. Váltott karú emelés: enyhén hajlított könyök & tempós ismétlés
4. Lábtartáscsere: támasz hátul & folyamatos lábtartáscsere
5. Lapocka zárás: talpak a talajon, medenceszélesen. Térdek a lábfej fölött, megfeszít a has és kb.:45'     os szögből közelíted a könyököket. Has végig megfeszítve marad!!
6. Statikus tartás (könnyű):a talajjal párhuzamosan tartod az alsó lábszáradat, egyenes a hát és a térded     alatt kapaszkodsz.
    statikus tartás (nehezebb): mint az előző, csak nem kapaszkodsz a kezeddel.



Még több erősítő gyakorlatot találsz a blogon!


Mozgolódós Napokat!











 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje7DlvGauqZ69NUieekeiM98GOlLj0ystcWXlSBRRIS4Jmm5EETGDfNTFOqUa-CeYCoD_BXaOPgq6k21TYp_xDQruzDMs9_J7WV8A58md0hQdy3PJLgh8Hux_T9cnJ1C1AadsD68i4BPjf/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L+OTTHON%252C+DE+M%25C3%2581R+A+BEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L+MEGAKADSZ-+%25282%2529.png

Megjegyzés küldése