Gyakorlatok ha sokat gépelsz vagy írsz

csütörtök

Minden anyuka tudja, hogy a baba hol szeret lenni az első fél évében leginkább? Hááát igen! A kezünkben! Ez kezdetben szép, megható, szerethető és kellemes! Persze később is, csak nem a nap 24 órájában. 
Ahogy a baba gyarapszik egyre nagyobb és nagyobb súly mozgatásával kell szembenéznünk! Nem beszélve a gyerek egyéb sallangjairól, mint autósülés, babakocsi, kismotor, pelenkázótáska és stb.

Unos - untalan kézbe kéretőzik, így napjában többször kell felemelni, felvenni! A lényeg egy 3 hónapos baba már jó súllyal rendelkezik, így megjelenhet túlterhelés, túlerőltet a csuklóban. Pihentetni nem tudjuk, így más alternatívát kell találni!Nekem az egész alkarom fáj már minden emelésénél. Mivel szeretem a jógát és terápiaként is alkalmazom Magamon, így most is ehhez nyúltam.

Sokat segített, de úgy gondolom a számitógép használat vagy monoton munkavégzés során megfáradt kezeket is felfrissíti a most következő néhány gyakorlat. 

Jah! és vizsgaidőszakban is szoktam szenvedni csuklófájdalomban a rengeteg írástól, ezért gondoltam, hogy más is hasznát veheti ezeknek a mozdulatoknak!









További izgalmas gyakorlatokat találsz a blogomon!


Mozgolódós Napokat!











 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje7DlvGauqZ69NUieekeiM98GOlLj0ystcWXlSBRRIS4Jmm5EETGDfNTFOqUa-CeYCoD_BXaOPgq6k21TYp_xDQruzDMs9_J7WV8A58md0hQdy3PJLgh8Hux_T9cnJ1C1AadsD68i4BPjf/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L+OTTHON%252C+DE+M%25C3%2581R+A+BEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L+MEGAKADSZ-+%25282%2529.png

Megjegyzés küldése