Zabos reggeli recept

szombat


Miért jó a zab?

- lassan emeli a vércukorszintedet 
nem tör rád hirtelen az éhségroham
- kiváló rost, tehát javítja az emésztést
- olcsó
- alacsony a zsírtartalma
- számtalan módon felhasználható

Lássuk a receptet:

Igazán egyszerűelkészíteni, tényleg! Túl azon, hogy a boltban nem felejted el leemelni a polcról, alig van vele tennivalód. A zabot lehet tovább ázni hagyni, de lehet frissen felöntve is fogyasztani. Én a képen látható változatot a következőképpen készítettem el:

1. 2 maréknyi zabot tettem a kis tálamba
2. Felöntöttem mandulatejjel és egy kis vízzel
3. Amíg elkészítettem a gyerek reggelijét
(állni hagytam)
4. Rászeltem a fennt látható gyümölcsöket
(alma, dinnye, barack)
5. Meghintettem egy kis chia maggal


Próbáld ki! A lelki balance és az egészséges test érdekében.
Tetszeni fog ✌

További egészséges recepteket találsz a blogomon!


Mozgolódós Napokat!

Megjegyzés küldése